Breakfast Lover Lili

Breakfast Lover Lili

Jeges-csokoládés Caffé al Cocco

2017. június 22. - BreakfastLoverLili

Egy nagyon izgalmas dolog történt velem, mert elsőként kóstolhattam meg a Nespresso nyári, limitált kiadású Leggero on Ice és Intenso on Ice kapszulákat. Ezzel párhuzamosan az általuk meghirdetett bloggerverseny egyik résztvevője is lettem, amiben a feladatom egy izgalmas, nyári jegeskávé megalkotása a Leggero on Ice kapszulával. Lássuk mit ötlöttem ki.
nespresso2.jpgMindenképp olyan italt szerettem volna létrehozni, ami illik a személyiségemhez és az általam kedvelt ízvilághoz. Szerintem nem lepek meg senkit (aki egy kicsit is már látta az instagramomat oldalamat), hogy rögtön a kókusz jutott eszembe. Egyrészt szerintem szenzációs a kókusz-kávé párosítás, másrészt nyáron mindig kellemes trópusi hangulatba kerülök a kókusztól. Ez volt a kiinduló gondolat, a többi pedig adta magát. Valami igazán különlegeset akartam, nem olyat, mint a hagyományos kókuszszirupos megoldás, így megalkottam a sűrű kókusztejes, csokiöntetes, jegeskávémat. Szerintem telitalálat, a kókuszkrém kellemes és bársonyos, a csokiszósz pedig igazán felteszi az i-re a pontot.

Máris mutatom a receptet, és ha tetszik amit megálmodtam akkor szavazzatok rám (ITT) a Nespresso facebook oldalán, hogy az én kókuszos csodám legyen az idei nyár legjobb jegeskávéja. Ezzel ám, ti is jól jártok, mert a játékban résztvevők között értékes Nespresso nyeremények lesznek kisorsolva :)

Ezen kívül készítsd el saját jegeskávéd kedvenc Nespresso kávékapszuládból, fotózd le, és oszd meg az Instagram-on a #NespressoPillanat hashtaggel. Ha szerencsés vagy, tiéd lehet a Limited Edition Travel Mug-ból, PURE Recipe pohárból és Aeroccino4 tejhabosítóból álló Nespresso jegeskávé ajándékcsomag!

Most pedig töltsük meg ezt az üres poharat mindenféle jóval, és jöjjön a jeges-csokis Caffé al Coco!

fullsizerender_3.jpg

Jeges-csokoládés Caffé al Cocco

Hozzávalók:

  • 1 db Nespresso Leggero on Ice kapszula (40 ml)
  • 1 marék jég
  • 2 evőkanál csokiszósz
  • 1 dl sűrű kókusztej

Elkészítés:

  • Egy receptes pohár aljára öntsük a csokiszószt, majd tegyük tele a poharat jégkockákkal.
  • Öntsük rá a sűrű kókusztejet.
  • Főzzük le egy kis pohárba az espressot és ízlés szerint keverjünk el benne cukrot, majd öntsük az italunk tetejére.

nespresso.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása