Breakfast Lover Lili

Breakfast Lover Lili

Húsvéti répatorta

2016. március 27. - BreakfastLoverLili

Huhuu az első posztom!
Aki ismer, az tudja, hogy az én családom nagyon szeret mindent megünnepelni. Ez a húsvéttal sincs máshogy. Ilyenkor nálunk minden étel nagyon ÜNNEPI...kalács, bárány, répás különlegességek stb. Gondoltam gyorsan meg is osztom veletek ezt a szuper, egészségesebbnek mondható, répatorta receptet, amit ma dobtam össze a családnak.
Vágjunk is bele!

img_3526.jpg

Hozzávalók:

  • 125 g reszelt répa
  • 2 tojás
  • 1/4 cup natúr joghurt
  • 1 tk vanília kivonat
  • 1 narancs reszelt héja
  • 1,5 cup mandulaliszt
  • 1/3 cup tört dió
  • 1/3 cup kókuszreszelék
  • 2/3 cup nyírfacukor
  • 2 tk sütőpor
  • csipet só
  • 1 tk Pumpkin pie Spice (mézeskalács fűszerkeverés is jó)
  • 3 ek kókuszzsír

A krémhez:

  • 1 cup krémsajt
  • 3 ek vaj
  • nyírfacukor ízlés szerint
  • 1/2 tk vanília kivonat

img_3529.jpg

A tojásokat, robotgéppel, elkezdjük kikeverni a nyírfacukorral és szépen adagoljuk hozzá az többi hozzávalót. Először az olvasztott kókuszzsírt, a joghurtot és így tovább, végül pedig a reszelt répát.

Kivajazunk, akár kókuszzsírral, egy formát és beleöntjük a masszát, elegyengetjük. Én kapcsos koszorú formát használtam.175 fokos sütőben 35-40 percig sütjük.

Közben elkészítjük a krémet. Ehhez robotgéppel kikeverjük a cukorral a vajat, majd hozzáadjuk a krémsajtot. Ha kihűlt a tortánk, megkenjük a krémmel és kedvünk szerint díszítjük. Én marcipán répákat készítettem hozzá :)

img_3532.jpg

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása